شناسهٔ خبر: 18527 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

یک کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

خیزش گرد و خاک برای غرب و جنوب غرب کشور به علت افزایش سرعت باد در عراق/ هوای تهران برای دو روز آینده گرم‌تر می‌شود

گرد و غبار در اهواز کارشناس سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک برای غرب و جنوب غرب کشور به علت وزش سرعت باد در عراق خبر داد و گفت: برای روز شبنه کاهش دید افقی و هوای غبار آلود در این مناطق پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز در برخی از مناطق سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی ادامه داد: از ساعات بعد از ظهر در مناطق نام برده کاسته می‌شود و با ورود سامانه بارشی جدید برای امشب در شمال غرب و غرب کشور بارش باران و برف را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: برای روز شنبه میزان بارش‌ها به دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نواحی دامنه دریای خزر کشیده می‌شود نکته مهم این است که این سامانه شدتی ندارد و بارش‌های آن به پراکنده خواهد بود. برای روز یکشنبه نیز با خروج این سامانه اکثر مناطق کشور صاف و آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای بعد از ظهر امروز نیز به سبب افزایش وزش سرعت باد در کشور عراق خیزش گرد و خاک برای غرب و جنوب غرب کشور پیش بینی می‌شود که کاهش دید افقی و هوای غبار آلود در این مناطق در روز شنبه خواهیم داشت.

گودرزی افزود: آسمان تهران برای امروز کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است. فردا آسمان تهران ابری و پاره‌ای از نقاط بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود که این بارش در ارتفاعات استان می‌تواند به صورت برف هم باشد.

وی اضافه کرد: 16 درجه سانتی گراد حداکثر دمای امروز تهران است که پیش‌بینی می‌شود طی یکی دو روز آینده هوای تهران هوای تهران تا  دو درجه گرم‌تر هم شود.

نظر شما